32. Проектно-ориентирано обучение
33. Развитие на дигиталните компетентности в образователния процес
34. Безопасност на движението по пътищата чрез използване на интерактивни средства и модели
35. Методика за обучение на децата и учениците по Безопасност на движението по пътищата
36. Обучение по безопасност на движението в детската градина и училището – планиране, организация и контрол
37. Формиране на умения за четене с разбиране у учениците в 1- 4 клас
38. Усъвършенстване грамотността на учениците в 1-4 клас чрез обучението по български език и литература
39. Интерактивни методи и техники в обучението по български език и литература в 1-4 клас
40. Развитие на професионалните умения за работа в училищна комисия по безопасност на движението по пътищата
41. Развитие на емоционалната компетентност на учениците в начална училищна възраст
42. Проектно ориентирано обучение по български език и литература
43. Проактивни методи за разбиране на научното изследване – експериментът и разработването на проекти
44. Оценяването - инструмент за управление на качеството на училищното образование
45. Методи и форми за успешна мотивация на учениците по математика и развиване на математическите и дигитални компетентности
46. Развитие на здравно-екологични компетенции в обучението по природни науки и екология
47. Ефективни стратегии за учене на чужд език
48. Структуриране и функционални отговорности при Системи за финансово управление и контрол и процедури за предварителен, текущ и последващ контрол
49. Организиране на спортни дейности и събития в училищното образование – планиране, организация, реализация
50. Стимулиране на логическото мислене, креативността и паметта при деца и ученици
51. Подобряване на познавателна активност, на езиковите и социални умения у деца и ученици в образователната институция
52. Тестът като инструмент за оценка на постиженията на учениците
53. Развитие на умения за активно учене, на критично и конструктивно мислене в учениците 1-12 клас
54. Формиране на умения за самостоятелно учене у учениците
55.Работа с деца и ученици със специални образователни потребности – съвременни подходи, модели и добри практики
56. Разпознаване на обучителни затруднения и комплексна подкрепа на деца и ученици с обучителни трудности
57. Диагностициране на индивидуалните особености на учениците. Индивидуализация и диференциация в учебния процес
58. Управление на процесите в класната стая и формиране на позитивна образователна среда
59. Съвременни методи, модели и добри практики за работа в мултикултурна среда
60. Подготовка и обучение за безопасно поведение при бедствия
61. Пожарна безопасност, превенция на риска и спасяване
62. Гражданско образование в обучението по история и цивилизации
63. Идентификация и развитие на талантливи деца и ученици
64. Подходи за стимулиране личностното и социално-психологическо развитие на деца и ученици
65. Вътрешноинституционална квалификация и планиране на форми за участие в дейности по проекти и програми
66. Роли и отговорности при планиране и ефективен контрол на цялостната дейност на институцията, вкючително по отношение на управление на качеството
67. Администриране на човешки, финансови и материални ресурси и процеси, свързани с професионалното развитие на персонала, ефективното разходване на бюджетни средства, опазване, съхранение и обогатяване на материалната база
68. Функционални отговорности в контролната дейност за прилагане на системен и ефективен контрол на процесите и дейностите в институцията
69. Администриране на стопанските дейности в институцията, възможности за привличане на допълнителни ресурси за училищата
70. Възможности за финансиране на училищни проекти. Разработване и управление на проекти
71. Възможности за международно сътрудничество чрез разработка и управление на международни проекти
72. Иновативни практики и модели за комуникация с учениците – учителят като коуч
АДРЕС:
гр. София
ул. Христо Белчев №21
КОНТАКТ
e-mail: office@crypto-energy.bg
тел.: 02 / 950 35 45
ВРЪЗКИ