Web Site Builder

СПИСЪК НА ПРОГРАМИТЕ ЗА ОБУЧЕНИЕ

  • 32. Проектно-ориентирано обучение 

    33. Развитие на дигиталните компетентности в образователния процес

    34. Безопасност на движението по пътищата чрез използване на интерактивни средства и модели 

    35. Методика за обучение на децата и учениците по Безопасност на движението по пътищата

    36. Обучение по безопасност на движението в детската градина и училището – планиране, организация и контрол

    37. Формиране на умения за четене с разбиране у учениците в 1- 4 клас

    38. Усъвършенстване грамотността на учениците в 1-4 клас чрез обучението по български език и литература

    39. Интерактивни методи и техники в обучението по български език и литература в 1-4 клас

    40. Развитие на професионалните умения за работа в училищна комисия по безопасност на движението по пътищата

    41. Развитие на емоционалната компетентност на учениците в начална училищна възраст

    42. Проектно ориентирано обучение по български език и литература

    43. Проактивни методи за разбиране на научното изследване – експериментът и разработването на проекти

    44. Оценяването - инструмент за управление на качеството на училищното образование

    45. Методи и форми за успешна мотивация на учениците по математика и развиване на математическите и дигитални компетентности

    46. Развитие на здравно-екологични компетенции в обучението по природни науки и екология

    47. Ефективни стратегии за учене на чужд език 

    48. Структуриране и функционални отговорности при Системи за финансово управление и контрол и процедури за предварителен, текущ и последващ контрол

    49. Организиране на спортни дейности и събития в училищното образование – планиране, организация, реализация

    50. Стимулиране на логическото мислене, креативността и паметта при деца и ученици

    51. Подобряване на познавателна активност, на езиковите и социални умения у деца и ученици в образователната институция

    52. Тестът като инструмент за оценка на постиженията на учениците

    53. Развитие на умения за активно учене, на критично и конструктивно мислене в учениците 1-12 клас

    54. Формиране на умения за самостоятелно учене у учениците

    55.Работа с деца и ученици със специални образователни потребности – съвременни подходи, модели и добри практики

    56. Разпознаване на обучителни затруднения и комплексна подкрепа на деца и ученици с обучителни трудности

    57. Диагностициране на индивидуалните особености на учениците. Индивидуализация и диференциация в учебния процес

    58. Управление на процесите в класната стая и формиране на позитивна образователна среда

    59. Съвременни методи, модели и добри практики за работа в мултикултурна среда

    60. Подготовка и обучение за безопасно поведение при бедствия

    61. Пожарна безопасност, превенция на риска и спасяване

    62. Гражданско образование в обучението по история и цивилизации

    63. Идентификация и развитие на талантливи деца и ученици

    64. Подходи за стимулиране личностното и социално-психологическо развитие на деца и ученици 

    65. Вътрешноинституционална квалификация и планиране на форми за участие в дейности по проекти и програми

    66. Роли и отговорности при планиране и ефективен контрол на цялостната дейност на институцията, вкючително по отношение на управление на качеството

    67. Администриране на човешки, финансови и материални ресурси и процеси, свързани с професионалното развитие на персонала, ефективното разходване на бюджетни средства, опазване, съхранение и обогатяване на материалната база

    68. Функционални отговорности в контролната дейност за прилагане на системен и ефективен контрол на процесите и дейностите в институцията

    69. Администриране на стопанските дейности в институцията, възможности за привличане на допълнителни ресурси за училищата 

    70. Възможности за финансиране на училищни проекти. Разработване и управление на проекти

    71. Възможности за международно сътрудничество чрез разработка и управление на международни проекти

    72. Иновативни практики и модели за комуникация с учениците – учителят като коуч


АДРЕС:
гр. София
ул. Христо Белчев №21

КОНТАКТ
e-mail: office@crypto-energy.bg
тел.: 02 / 950 35 45

ВРЪЗКИ


Благодарим Ви