1. Наставничество, менторство и коучинг – възможности за диалогизиране на образователния процес
2. Европейски практики за управление на качеството в училище – Обща рамка за оценка (Common Assessment Framework – CAF)
3. Формиране на функционална грамотност у учениците чрез практически дейности в учебния процес
4. Възможности за финансиране на училищни проекти. Разработване и управление на проекти
5. Вербална, паравербална и невербална комуникация – подобряване диалогизираната комуникация в училище
6. Лидерски умения и управление на образователния процес
7. Разработване и използване на дигитални учебни ресурси
8. Формиране на здравно-екологични компетенции чрез обучението по природни науки и екология
9. Иновативни методи и форми за оценяване в процеса на училищното обучение
10. Базови компютърни умения в работата на учителя
11. Ефективно управление на времето в училище
12. Диагностициране и работа със специфични нарушения на способността за учене
13. Диагностика на езиковото развитие на учениците от начален етап. Форми, методи, инструментариум за преодоляване на установените дефицити
14. Ефективни стратегии, методи и инструменти за управление на дисциплината в класната стая
15. Педагогически стратегии за превенция на отпадането от училище. Ефективни техники за работа с ученици, застрашени от отпадане
16. Интерактивни подходи, методи и инструменти на работа в обучението по география и икономика
17. Творчески и креативни подходи и методи за развитие на математическата компетентност в началния етап на образование
18. Методи и подходи при работа с хиперактивни деца и деца с нарушена концентрация на внимание
19. Планиране и реализиране на интерактивна педагогическа ситуация – ефективни подходи и стратегии
20. Форми, методи и инструментариум за диагностика на резултати при децата от предучилищна възраст
21. Иновации в образователния процес
22. Интерактивни форми, методи и подходи в образователния процес
23. Управление на конфликти в училище
24. Приказкотерапия или как чрез приказката да създадем позитивна среда на децата в детската градина
25. Управление на професионалния стрес; синдромът «burn out»
26. Управление на гнева и агресията в училище
27. Успешни стратегии и техники за работа с родители. Подобряване на взаимодействието семейство-образователна институция
28. Ефективни модели за повишаване на мотивацията за учене
29. Планиране на учебното занятие – модели и подходи
30. Превенция на проявите на тормоз и насилие в училище – стратегии, модели, подходи
31. Компютърното моделиране. Идеи, принципи, реализация
АДРЕС:
гр. София
ул. Христо Белчев №21
КОНТАКТ
e-mail: office@crypto-energy.bg
тел.: 02 / 950 35 45
ВРЪЗКИ